Извештај о завршном испиту шк. 2012/2013.

ИЗВЕШТАЈ О ЗАВРШНОМ ИСПИТУ

ОШ „ИЛИЈА МИЛОСАВЉЕВИЋ КОЛАРАЦ“ КОЛАРИ У ЈУНУ 2013-те године

Завршном испиту у нашој школи је приступило укупно 20 ученика (100 %). Један ученик (5 %) је полагао завршни испит са измењеним садржајима будући да је од 6-тог разреда похађао наставу према измењеним садржајима.

Просечно постигнуће на завршном испиту из српског језика је 9,18 бодова, тј. мање од пола задатака је тачно урађено ( 45,9 %).

Просечно постигнуће на завршном испиту из математике је 5,63 бода, тј. трећина задатака је тачно урађена ( 30,15 % теста).

Просечно постигнуће на оба теста у нашој школи је 14,81 бодова (37,03 % теста) тј. трећина задатака, на оба теста, је тачно урађена.

Пре одржавања завршног испита, ученици су имали већи број часова припремне наставе од законом прописаног, будући да су наставници држали припремну наставу током већег дела наставне године.

Из српског језика одржано је 28 часова припремне наставе Нико од ученика није присуствовао свим часовима припремне наставе, само два ученика (10 %) је присуствовало на око 80 % часова, четворо ученика (20 %) је било на око 65 % часова, 10 ученика (50 %) је присуствовало на половини броја часова док је преосталих 20 % присуствовало само часовима обавезне припремне наставе након завршетка наставе.

Из математике је одржано 34 часа припремне наставе. Као и за српски, нико није присуствовао свим часовима. Само три ученице (15 %) су биле на више од пола одржаних часова, четири ученика (20%) је било на нешто преко трећине часова (тачније 38 %), седам ученика (35 %) је присуствовало у просеку сваком петом-шестом часу, а петоро ученика (25 %) је било на једном до три часа укупно (тј. 5,9 %).

Укупно је одржано 62 часа припремне наставе оба предмета. Долазност ученика је била већа на часовима српског језика, свако дете је просечно дошло на нешто преко 13 часова. Из метаматике је то нешто преко 12 часова.

Уколико упоредимо укупан број бодова са завршног испита са бројем бодова на основу успеха ученика, приметно је да постоји одступање код око трећине ученика, тј. ови ученици имају нешто већи број бодова на успеху него на завршном испиту. Такође је приметна доследност у оцењивању будући да је скоро идентично постигнуће у седмом и осмом разреду из оба предмета.

Из српског језика је приметно да је област граматике, лексике, народног и књижевног језика најлошије урађена код наших ученика, а то је приметно и на републичком нивоу. Из математике област алгебре и функција је најлошије урађена што је случај и на републичком нивоу.

Уколико упоредимо податке према полу ученика увиђамо да су девојчице нешто боље урадиле тест из српског језика а дечаци из математике.

Када посматрамо из угла стандарда постигнућа из српског језика, само једна ученица је достигла напредни ниво, још 5 ученика је достигло средњи ниво а сви остали, што је више 2/3 одељења су на основном или чак испод основног нивоа постигнућа.

Када посматрамо из угла стандарда постигнуће из математике, ситуација је још лошија, само једна ученица је достигла средњи ниво док половина одељења није прешла ни основни ниво постигнућа.

Постигнућа наших ученика су нешто нижа у односу на општински, окружни и републички просек.

РАСПОДЕЛА ПРЕМА ЖЕЉАМА

Жеља по реду

Проценат уписаних ученика

Прва

50

Друга

25

Трећа

5

Пета

5

Тринаеста

5

Филолошко одељење

5

Према ИОП-у

5

 

Није било нераспоређених ученика.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.